Opposites atract – Teatrul Metropolis

Textul lui Bruce Kane le permite celor doi regizori (Florin Piersic Jr. semneaza si traducerea) sa jongleze cu psihologia contemporana, sa se joace „de-a v-ati ascunselea” cu si printre ceea ce numim azi „sentimente”…

Dramaturgul american Bruce Kane scrie pentru teatru, televiziune si film. Aparent relaxate, piesele lui contin o tensiune de background problematic, abil camuflata si tinuta sub control. Bruce Kane sapa la greu in terenul accidentat al unor relatii cu denivelari si gropi ciudate acoperite formal.

In Opposites Attract, personajele isi manipuleaza propria biografie, spun initial doar ce le avantajeaza pentru ca, ulterior, sa se decojeasca exact ca niste “cepe”.
Spectacolul de la Teatrul Metropolis prezinta povestile de viata a mai multor personaje tinere care, pe parcursul mai multor tablouri, isi povestesc, uneori cu umor, alteori cu sarcasm sau ironie, problemele de cuplu sau modul cum ar dori sa avanseze relatia pe care o au.

Din distributia spectacolului au facut parte Florin Piersic jr, Florentina Tilea, Dan Radulescu, Ilinca Manolache, Florina Gleznea si Bogdan Nechifor.
Florin Piersic Jr. scrie o prezentare scurta a spectacolului usor (auto)ironica, usor intepatoare, care tine loc de orice comentariu (si care face parte din spectacol): „SEX (din DEX). 1. Totalitatea caracteristicilor morfologice si fiziologice care deosebesc animalele si plantele in doua categorii distincte, masculi si femele. 2. Fiecare dintre cele doua categorii de vietuitoare diferentiate dupa organele genitale; barbati sau femei, masculi sau femele. Cam despre asta e vorba in Opposites attract. Tu mai pune si o lingurita de chimie organica. Si cauta-ti singur definitia cuvantului DRAGOSTE. Daca ai DEX. P.S. O sa razi, dar e o comedie. Asa ca o sa razi.”